رفتن به محتوای اصلی
رنگ سال 2020 انتخاب شد؛ آبی کلاسیک

رنگ سال 2020 انتخاب شد؛ آبی کلاسیک

رنگ سال 2020 انتخاب شد؛ رنگ آبی کلاسیک با کد Pantone 19-4052 توسط انستیتوی پنتون Pantone به عنوان رنگ سال 2020 یا 1399 معرفی گردید، رنگ سال 2020 که در عین سادگی بسیار زیباست، نماد آبی نیلی است که در غروب، آسمان را پوشانده و استعاره ای برای تغییر است و نشان دهنده یک مرحله انتقالی است که روز را به پایان خود سوق می دهد. از این رو می توان از این رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگی از آینده نیز یاد کرد رنگی که به ما میگوید وارد دهه جدیدی میشویم و ممکن است چه اتفاقاتی برای ما پیش آید.

رنگ سال 2020 انتخاب شد؛ آبی کلاسیک

به آبی کلاسیک سلام کنید

همه رنگها همراه خودشون احساستی رو دارند. احساساتی که به راحتی حس برند تجاری شما رو به مخاطبینتون انتقال میدهند. آبی کلاسیک به عنوان یک رنگ آرام بخش که آرامش را به روح انسان هدیه می کند شناخته می‌شود و باعث تمرکز بیشتر او می شود. رنگ آبی کلاسیک دارای نظم ، محدود و بی حد و مرز است.

لوری پرسمن معاون موسسه رنگ پنتون در این باره می گوید :  آبی کلاسیک رنگی است که پیش بینی می‌کند چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد و آینده چه چیزی را به همراه خواهد داشت؟ این رنگ به خوبی ارتباط برقرار می‌کند.

رنگ سال 2020 انتخاب شد؛ آبی کلاسیک

Pantone در دهه 1950 به عنوان چاپخانه در نیویورک تأسیس شد اما هم اکنون در کارلستاد نیوجرسی مستقر است. این موسسه از سال 2000 ، بر اساس تحقیقاتی که انجام میدهد ، رنگ سال را انتخاب کرده است. رنگ سال ، که هر سال در ماه دسامبر اعلام می شود ، بر اساس رویدادهای فرهنگ جهانی انتخاب می شود.

نمونه های از استفاده آبی کلاسیک در دکوراسیون

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انتخاب رنگ سال مطلب زیر را به شما پیشنهاد میکنیم:

رنگ سال 2019 معرفی شد؛ رنگ مرجانی

امیر فراهانی

طراح وب و گرافیست

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا