رفتن به محتوای اصلی
ترندهای طراحی گرافیک در سال 2021

ترندهای طراحی گرافیک در سال 2021

دنیای طراحی گرافیک به لطف فناوری با سرعت زیادی در حال رشد میباشد و برای مطرح بودن به عنوان طراح گرافیک در سطح بالا لازمه از ترندهای جدید در این حوزه آگاه باشیم و از آنها استفاده نماییم در ادامه برخی از ترندهای مطرح شده در مورد طراحی گرافیک در سال 2021 به شما معرفی میکنیم .

1- طراحی سه بعدی

ترندهای طراحی گرافیک در سال 2021

در واقع ترند طراحی سه بعدی پدیده ی جدید نیست اما هرساله جذاب و جذابتر می شود. این سبک طراحی روشی است که از از پیشرفتهای مدرن و قابلیتهای نرم افزاری بیشترین استفاده را کرده است.

2- طراحی با الهام از طبیعت

ترندهای طراحی گرافیک در سال 2021

ترندهای طراحی طبیعی به آرامی در حال افزایش است. ایده تقلید از طبیعت ، نورهای طبیعی ، تونهای رنگی و گردینتهای طبیعی در رنگها، دوباره در حال مد شدن است.

3- سبک طراحی خطای دید

ترندهای طراحی گرافیک 2021

وقتی تصویر و مغز کاملاً مطابق آنچه شما تصور می کنید کار نمی کند، چه کاری انجام می دهید؟ بلافاصله روی برگردانید و آن را فراموش میکنید ، یا مدتی را صرف خیره شدن به آن کنید و سعی میکنید آن را حل کنید.

4- طراحی تایپوگرافی سه بعدی

تایپوگرافی 3 بعدی

طراحی تایپوگرافی با استفاده از انواع ایده ها و مفاهیم بازیگوش در سال 2020 به دست آمد. جریان هنری بسیار بیشتری به سمت تایپوگرافی وجود داشت و به زودی نمی توانیم شاهد از بین رفتن آن باشیم.

 

5- تصویرسازی کارکتر کارتونی

تصویرسازی کارتونی

تصویرسازی روشی عالی برای متمایز شدن طرح شما با دید دیجیتالی مینیمالیستی از فضای عمومی با عناصر گرافیکی سنگین است و هر روز به روند محبوبیت شخصیت های کارتونی سفارشی در تبلیغات افزوده میشود.

 

6- طراحی اشکال ژئومتری

ترندهای طراحی گرافیک در سال 2021

این ترند طراحی را مدتی است شاهد آن هستیم و به نظر می رسد در سال 2021 به اوج خود برسد. ایده استفاده از اشکال منفرد برای ایجاد اشکال پیچیده تر و بزرگتر.

 

7- طراحی بدون رنگ

طراحی بدون رنگ

در دنیای رنگارنگ کمبود رنگ در طرح حس آرامش بخش و دلنشین دارد. برخوردهای روشن و پررنگ یکی از روشهای بارز جلب توجه فوری است. اما 2021 می تواند سال واکنش جدی در برخورد با رنگهای شدید باشد.

 

8- طراحی آشوب تایپوگرافی

تایپوگرافی را اغلب می توان بازتابی مستقیم از وضعیت فرهنگی دانست، این نوع هنر نوین منعکس کننده آشوب جامعه است، شاید آشوبی برای ورود به عصری جدید.

 

امیر فراهانی

طراح وب و گرافیست

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا