رفتن به محتوای اصلی
رنگ سال 2019 معرفی شد؛ رنگ مرجانی

رنگ سال 2019 معرفی شد؛ رنگ مرجانی

رنگ مرجانی living coral به عنوان رنگ سال 2019 توسط شرکت پنتون معرفی گردید، شرکت پنتون نزدیک به 20 سال است که هرساله در ماه دسامبر رنگ سال جدید رو معرفی میکند امسال به جهت لزوم حفظ مرجانهای دریایی که محیط زیست بسیاری از آبزیان میباشد و در حال نابودی است اقدام به انتخاب رنگ مرجانی زنده نموده است. از ویژگی های این رنگ میتوان به انرژی بخش بودن و حس گرما و قدرت و شکوه و صمیمیت در این رنگ اشاره کرد.

نحوه ترکیب رنگ مرجانی

جهت استفاده بهتر از رنگ سال 2019 که ترکیبی از رنگ نارنجی و صورتی است، میتوان در کنار سفید، خاکستری یا مشکی قرار داد، و حس صمیمیت را القا کرد.

میزان اهمیت رنگ سال را میتوان در استفاده از آن در صنعت دکوراسیون، لباس و آرایش و گرافیک مشاهده کرد.

لوری پرسمن معاون رئیس شرکت پنتون در رابطه با رنگ سال جدید گفته :

ما الگوی استفاده از رنگ‌ها را در جوامع و در میان مردم دنبال می‌کنیم و با توجه به نظریه “تمرکز” پیش‌بینی می‌کنیم که در هر سال، و خصوصا سال ۲۰۱۹، مردم به چه رنگی تمایل بیشتری پیدا خواهند کرد. به خاطر تنوع بی‌شمار رنگ‌ها در عصر ما، ما باید پیش‌بینی کنیم که جامعه به چه رنگی سوق پیدا می‌کند تا بتوانیم صنعت مد‌ را با توجه به رنگ هر سال و به سوی آینده‌ای رنگارنگ و خلاقانه طراحی کنیم.

درصورتی که رنگ سال 2018 که رنگ بنفش بود را با رنگ سال 2019 مقایسه کنیم متوجه میشویم رنگ سال جدید شادتر و گرم تر و با انرژی بیشتری میباشد. در ادامه نمونه هایی از استفاده از این رنگ در دکوراسیون را به شما نمایش خواهیم داد.

[ratings]

امیر فراهانی

طراح وب و گرافیست

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا