رفتن به محتوای اصلی
انتقال سایت از جوملا به وردپرس

انتقال سایت از جوملا به وردپرس

انتقال سایت از جوملا به وردپرس نیاز به اطلاعات تخصصی و آشنایی با ساختار این دو cms را دارد اما گاهی نیاز پیدا خواهید کرد که از جوملا یا مامبو به وردپرس کوچ کنید. مخصوصا که سایت مامبویی باشه و قطعا به دلیل مشکلات امنیتی نیاز پیدا خواهید کرد که آنرا به یکی از cms هایی که دارای بروزرسانی هستند منتقل کنید.

اگر شما با واژه CMS آشنایی ندارید باید توضیحی در مورد این اصطلاح سی ام اس که گاهاً با عنوان سایت ساز از آن یاد میشود بیان کنم، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود دارند که برخی از آنها در عین اینکه رایگان هستند دارای امکانات اولیه برای داشتن یک وب سایت هستند و امکاناتی بسیاری را در قالب افزونه ها به شما ارائه میدهند. از معروف ترین و فراگیرترین این cms ها میتوان از وردپرس، جوملا و دروپال نام برد.

اما گاهی به دلیل برخی از امکانات مدیریتی یا کاربری افراد نیاز پیدا میکنند سایت خود را از یکی از این سایت سازها به سیستم دیگری منتقل کنند، بیشترین مورد هم در کوچ از جوملا به وردپرس میباشد اما انتقال تمامی محتوای سایت نیاز به اطلاعاتی از قبیل دانش در مورد دیتابیس ها و ساختار آن در جوملا و وردپرس و نحوه قرارگیری میباشد.

برای انجام اینکار نیز ماژولهایی وجود دارند که کار شما را آسان خواهد کرد در این مطلب شما را با یکی از بهترین افزونه ها برای انتقال یک سایت جوملایی و مامبویی به وردپرس آشنا میسازم که رایگان میباشد.

معرفی افزونه

افزونه وردپرسی Joomla/Mambo To WordPress Migrator دارای تنظیمات ساده ای میباشد و کافیه اطلاعات پایگاه داده سایت مبدا جوملایی و سایت مقصد وردپرسی خود را که وارد نمایید و تیک محتوایی که قصد انتقال آنرا دارید از جمله محتوا، صفحات استاتیک، کاربران و محتوای چندرسانه ای را بزنید.

کوچ از جوملا به وردپرس

برای اجرای انتقال  پس از اعمال تنظیمات در برگه Migration دکمه start migration to wp  را کلیک کنید.

برای دانلود به صفحه افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

 

امیر فراهانی

طراح وب و گرافیست

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا