رفتن به محتوای اصلی
برتری داشتن وب سایت نسبت به شبکه های اجتماعی

برتری داشتن وب سایت نسبت به شبکه های اجتماعی

در عصر رسانه های اجتماعی ، آیا هنوز به وب سایت احتیاج دارید؟
پاسخ بله است! اما چرا
ممکنه سهولت استفاده از شبکه های اجتماعی و مقبولیت و رایگان بودن باعث بشه برخی از افراد برای معرفی کسب و کار خود و یا حتی فروش محصول ترجیح بدن از شبکه های اجتماعی استفاده کنند در این پست شما با برتری های داشتن یک وب سایت نسبت به شبکه های اجتماعی آشنا خواهید شد.

1- کنترل کامل برند شما

با استفاده از رسانه های اجتماعی ، شما در رابط کاربری و عملکرد این سیستم عامل هستید.
با داشتن یک وب سایت می توانید ظاهر ، احساس ، ویژگی ها و تجربه کاربر را در اختیار داشته باشید و آنها را کنترل کنید.

2- برای شما اعتبار می آفریند

داشتن دامنه و سایت خود باعث اعتبار بیشتر شما می شود. می توانید اطلاعات بیشتری درباره شرکت خود نسبت به یک بستر رسانه اجتماعی نشان دهید.

3- بهترین مرجع معرفی

مشتریان موجود می توانند وب سایت شما را به دوستان خود ارجاع دهند و به آنها اجازه می دهد همه چیز را در مورد شما با یک لینک واحد واحد بیاموزند.

4- آدرس ایمیل سفارشی

با یک دامنه وب سایت می توانید یک آدرس ایمیل سفارشی داشته باشید. قطعاً info@amirfarahani.ir
معتبرتر از  a.farahani60@gmail.com به نظر می رسد

5- جستجوی بیشتر

صفحه رسانه های اجتماعی شما ممکن است در موتورهای جستجو قابل جستجو باشد ، اما محتوای شما اینگونه نیست.
داشتن وب سایت و وبلاگ ، SEO / SEM را بهبود می بخشد. همچنین این امکان را برای ایجاد لینک فراهم می کند تا رتبه های شما را در نتیجه موتورهای جستجو ارتقا بخشد.

6-  آنالیزهای بهتر از رفتار بازدیدکنندگان

یک وب سایت بینش بیشتری از تحلیل ترافیک و رفتار کاربر ارائه می دهد. با استفاده از ابزارهای صحیح ، می توانید کلیه فعالیتهای سایت خود را از جمله مکان بازدیدکنندگان خود ، مدت زمان ماندن در هر صفحه ، میزان تبدیل شما و موارد دیگر را دنبال کنید

7- هزینه عملیاتی پایین تر

فروش محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی بسیار ارزان تر از اجاره یک فروشگاه فیزیکی ، به خصوص برای راه اندازی است. فیس بوک و اینستاگرام عملکردهای فروشگاه را دارند ، اما هنوز هم باید به یک وب سایت وصل شود.

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی لازم نیست هزینه زیادی را پرداخت کنید، شما میتوانید با کمترین هزینه یک سایت فروشگاهی متصل به اپلیکیشن اختصاصی راه اندازی کنید. در پست های بعدی روش‌های راه اندازی فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه را به شما معرفی میکنم

امیر فراهانی

طراح وب و گرافیست

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا