رفتن به محتوای اصلی
ساخت فونت آیکون بصورت آنلاین

ساخت فونت آیکون بصورت آنلاین

یکی از المانهای موجود هر صفحه وب سایت آیکنهای آن است، آیکنها از نظر گرافیکی زیبایی بصری در صفحه وب سایت اینجاد میکنند و درضمن به بازدیدکننده سایت کمک میکنند سریع تر پیامهایی که در صفحه جاسازای شده اند را دریافت کند.

در گذشته که هنوز فرمت svg ایجاد نشده بود و هنوز فونت آیکنهای اختصاصی نیز پدیدار نشده بودند، طراحان وب سایت از تصاویر با فرمت png یا حتی jpg برای ایجاد ارتباط بصری و طراحی آیکنها استفاده میکرند هنوز هم طراحان مبتدی همیشه از تصاویر برای ایکون هاشون استفاده میکنن اما این درست نیست چون باعث افزایش حجم صفحه میشه و ضمن اینکه رنگ و سایز تصاویر رو نمیشه به دلخواه تغییر داد.

اما طراحان حرفه‌ایی از فونت آیکون های اختصاصی نظیر font awesome  و … برای درج آیکن در صفحه وب استفاده میکنند و گاها نیز خودشون فونت آیکن اختصاصی خودشون رو طراحی میکنن و روی سایت آپلود میکنند که اینکار خیلی زمان بر است.

ساخت فونت آیکون بصورت آنلاین و رایگان

امروز سایتی رو به شما معرفی میکنم با نام glyphter.com که میتوانید با وارد شدن به آن سایت روی کادر ها کلیک کنید و در قسمت کادر ها آیکون های svg خودتون رو قرار بدید و سپس بر روی دانلود فونت بزنید و شما یک فونت آیکون اختصاصی مثلFontAwesome را ایجاد کنید و میتونید درون سایتتون ازش استفاده کنید.

ساخت فونت آیکون بصورت آنلاین

 

امیر فراهانی

طراح وب و گرافیست

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا