رفتن به محتوای اصلی

دانلود رایگان افزونه All-In-One WP Migration به همراه تمامی افزونه ها

All-in-One WP Migration

دانلود

توضیحات

برای انتقال سایت وردپرسی از یک هاست به هاست دیگر افزونه هایی مختلفی وجود داره اما یکی از ساده ترین راه های انتقال سایت استفاده از افزونه All-In-One WP Migration میباشد.

 

مرحله خروجی گرفتن از سایت مبدا

پس از نصب و فعالسازی این افزونه، در نوار کناری قسمت داشبورد سایت گزینه‌ای تحت عنوان All-in-One WP Migration را مشاهده خواهید کرد که میتوانید از این قسمت عمل بکاپ گرفتن را انجام دهید ابتدا بر روی Export کلیک کنید تا پنجره Export Site باز شود.


در این قسمت، نوع فرمت فایل خروجی سایت مبداء را مشخص میکنید. بعد از انتخاب فرمت File، از شما خواسته می‌شود محلی را برای دانلود فایل خروجی با توجه به size فایل، انتخاب کرده و فایل را دانلود کنید. سپس بر روی Download to Localhost کلیک کنید.

 

بارگزاری فایل بکاپ روی سایت مقصد

در مرحله بعد باید افزونه All-in-One WP Migration را روی سایت وردپرسی مقصد نیز نصب و فعالسازی نمایید پس از فعال‌سازی به داشبورد بروید و در منو سمت چپ و در بخش All-In-One WP Migration بر روی Import کلیک کنید و گزینه File را انتخاب نمایید.


اکنون فایل دانلود شده در مرحله قبل را انتخاب و آپلود نمایید و منتظر بمانید تا فرآیند ایمپورت تکمیل گردد.
با استفاده از این افزونه به سادگی میتوانید تمامی محتوای سایت به همراه افزونه ها، قالبها و تمامی تنظیمات خود به هاست جدید منتقل نمایید.

این فایل شامل افزونه اصلی All-in-One WP Migration و افزونه های اضافه مورد نیاز میباشد، بعد از دانلود محتویات فایل دانلود شده را از فایل زیپ خارج نموده و اقدام به نصب all-in-one-wp-migration نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود رایگان افزونه All-In-One WP Migration به همراه تمامی افزونه ها”
برگشت به بالا