رفتن به محتوای اصلی
معرفی اولین خودروی برقی آفرود

معرفی اولین خودروی برقی آفرود

VW Dune Buggy یک خودرو تولید شده توسط فولکس میباشد که بر اساس حرکت در خارج از جاده آسفالت و بروی سطوح ناهموار خاکی ساخته شده، فولکس اعلام کرده خودروی برقی ساخته که تلفیقی از Dune Buggy و فولکس قدیمی بیتلز است.
کانسپت شگفت انگیز جدید معرفی شده توسط فولکس نمونه جدیدی در زمینه خودروهای برقی است و یک طرح مفهومی محسوب میشود که در ماه مارچ در نمایشگاه خودروی Geneva به نمایش خواهد آمد و امروز فولکس با نمایش دو عکس از آن و  با نام بوگی آنرا معرفی کرد.

این خودرو نمونه ای مدرن از طراحی مفهومی خودروی معروف فولکس Beetles (قورباغه ای) و خودروی آفرود فولکس است که توسط پلتفرم MEB (Modulare E-Antriebs-Baukasten ،جعبه ابزار مدولار الکتریکی ) طراحی و ساخته شده و امکان حرکت سریع در بیابانها و صحراها را دارد و فولکس گفته در آینده تعداد10 میلیون از این خودرو برقی تولید خواهد شد.

کلاوس بیهوف، سر تیم طراحی فولکس، در مورد خودرو آینده اظهار داشت:

بوگی بیشتر از یک خودرو است، این خودرو توانایی تقسیم انرژی روی چهار چرخ را دارد و نشان دهنده تفسیر مدرن از یک خودرو کلاسیک است که پیوند عاطفی با پویایی الکتریکی ایجاد میکند.

البته هنوز اطلاعاتی در مورد توانایی و مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده و فولکس فقط با انتشار چند تصویر در مورد این خودرو صحبت کرده و حتی به صراحت در مورد زمان تولید این خودرو هم مطلبی بیان نکردند.

امیر فراهانی

طراح وب و گرافیست

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا