رفتن به محتوای اصلی
Instagram به صورت مخفی دکمه Regram و بسیاری از ویژگی های جدید دیگر را آزمایش می کند

Instagram به صورت مخفی دکمه Regram و بسیاری از ویژگی های جدید دیگر را آزمایش می کند

امکانات جدید اینستاگرام

هر روز به محبوبیت شبکه های اجتماعی افزوده میشود، و این شبکه ها برای اینکه جایگاه خود را در میان کاربران حفظ کنند نیاز دارند هر چند گاه یکبار امکان جدیدی را به اپ و یا وب سایت خود اضافه کنند.
اینستاگرام یکی از جذاب ترین ها در این میان است و تعداد کاربران آن نزدیک به یک میلیاد نفر در جهان است،

باز نشر پست ها یا Regram

امکانات جدید اینستاگرام
خبر هایی از این شبکه اجتماعی که مانند فیس بوک متعلق به مارک زاکربرگ است به بیرون درز کرده که مشخص کرده اینستاگرام قصد دارد به زودی دکمه ای با عنوان Regram را به اپ خود اضافه کند این دکمه این امکان را در اختیار کاربران میگذارد تا پستهای دوستان خود را باز ارسال نمایید.
بنا به گفته TNW این امکان در حال حاضر برای برخی از کاربران منتخب اندروید در حال آزمایش است و به زودی برای عموم منتشر میگردد.

قرار دادن فایل گیف در استوری و پست

خبرهایی دیگه ای هم از دیگر امکاناتی که اینستاگرام در حال آزمایش آن است منتشر شده و آن قابلیت قرار دادن فایل های گیف در استوری و یا پست های کاربران است به هر حال نتیجه رسمی این آزمایشات برای همه کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

ذخیره کردن استوری ها

instagram
یکی دیگر از امکاناتی که در آینده احتمالا به اینستاگرام افزوده خواهد شد امکان ذخیره کردن استوری ها به آرشیو شخصی است و به این وسیله استوری شما بیشتر از 24 ساعت برای شما قابل دسترس خواهد بود.

قابلیت اشتراک گذاری

instagram
خبرهایی هم منتشر گردیده در رابطه با امکان اشتراک گذاری پست ها و یا پروفایل کاربران در فیس بوک و واتس اپ و کاربران تصاویر منتشر شده در این رابطه را در ادامه قرار گرفته.
هنوز زمان دقیقی از انتشار این امکانات بیان نشده اما به زودی شاهد فعال شدن این قابلیت ها برای همه کاربران اینستاگرام خواهیم بود

امیر فراهانی

طراح وب و گرافیست

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا