رفتن به محتوای اصلی
چگونه بیمه شخص ثالث ایران را آنلاین محاسبه و خریداری کنیم؟

چگونه بیمه شخص ثالث ایران را آنلاین محاسبه و خریداری کنیم؟

تنها بیمه اجباری در ایران بیمه شخص ثالث است که در صورت بروز هرگونه حوادث رانندگی، خسارت مالی و جانی را پرداخت می‌کند. به همین دلیل باید به خرید و تمدید به موقع آن دقت داشت تا مشمول جریمه نشویم. بیمه شخص ثالث ایران با بیشترین سهم بازار، بزرگترین و پرطرفدارترین بیمه در بین ایرانیان است. دلیل اصلی این محبوبیت و سهم بالای بازار بیمه را می‌توان به سابقه این شرکت بیمه و نیز تعداد بالای مراکز پرداخت خسارت در تمامی شهرهای کشور دانست.

شرکت بیمه ایران تنها شرکت بیمه دولتی در بخش بازرگانی می‌باشد و از ویژگی‌های آن می‌توان به بیشترین سهم بازار بیمه شخص ثالث، تعداد بالای مراکز پرداخت خسارت و امکان پرداخت سیار خسارت (مرکز تماس بیمه ایران: 09668) و حضور گسترده نمایندگی‌های این بیمه در تمامی شهرستان‌های کشور دانست.

چگونه قیمت بیمه شخص ثالث ایران را استعلام کنیم؟

برای استعلام  قیمت نیازی به جدول نرخ بیمه شخص ثالث بیمه ایران نخواهید داشت. برای استعلام قیمت بیمه شخص ثالث ایران، تنها کافیست مشخصات خودروی خود: مدل خودرو، سال ساخت، تعداد سال تخفیف و تاریخ انقضای بیمه‌نامه را در سایت‌های آنلاین فروش بیمه نظیر سایت بیمه بازار وارد کنید و قیمت بیمه‌نامه خود را به راحتی استعلام کنید. بیمه مرکزی این امکان را برای تمامی شرکت‌های بیمه فراهم ساخته است تا به مشتریان خود تا سقف 2.5 درصد تخفیف خرید بیمه شخص ثالث ارائه دهند، که البته بیمه ایران این تخفیف را برای مشتریان خود لحاظ نکرده است و به همین دلیل ممکن است قیمت بیمه اتومبیل ایران از سایر شرکت های بیمه‌گر گرانتر باشد. البته با توجه به حجم صدور بیمه شخص ثالث توسط این شرکت، ریسک شرکت افزایش یافته و تخفیف ندادن این شرکت منطقی می‌باشد.

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث

چگونه بیمه ثالث ایران را اینترنتی بخریم؟

امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال و رشد صنایع مختلف در فضای اینترنتی، این امکان فراهم شده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت، بتوانید آنلاین قیمت بیمه خود را محاسبه و بصورت اینترنتی خریداری کنید. خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران نیز، همانند سایر شرکت‌های بیمه‌گر در سایت بیمه‌بازار امکان پذیر است. در این سایت همچنین می‌توانید هزینه بیمه خودروی خود را در تمامی شرکت‌های بیمه‌گر محاسبه و کنید و با پرداخت آنلاین هزینه بیمه، بیمه‌نامه خود را در کمترین زمان صادر کنید. ارسال بیمه‌نامه‌ها در بیمه‌بازار بصورت رایگان می‌باشد.

راهنمای خرید بیمه شخص ثالث در بیمه بازار

برای خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث در بیمه‌بازار مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد سایت bimebazar.com شوید
  • بیمه شخص ثالث را انتخاب کنید و نوع و مدل وسیله نقلیه، سال ساخت، تخفیف عدم خسارت و تاریخ انقضای بیمه‌نامه قبلی را وارد کنید.
  • پس از فشردن دکمه مقایسه، قیمت بیمه‌نامه خو را در تمامی شرکت‌ها مشاهده خواهید کرد.
  • درصورتی که در سال گذشته از بیمه استفاده کرده‌اید و تخفیف ندارید، سال تخفیف درج‌شده در بیمه‌نامه قبلی، کوپن مصرف‌شده مالی و کوپن مصرف‌شده جانی خود را در فرم درج نمایید.
  • می‌توانید پوشش مالی دلخواه خود را انتخاب کنید. با توجه به افزایش قیمت خودرو، بهتر است برای اطمینان پوشش مالی بیشتر را خریداری کنیم. حداقل پوشش مالی 7 میلیون 700 تومان است.
  • پس از انتخاب شرکت بیمه، دکمه سفارش را بزنید تا به مرحله بعد بروید.
  • برای ادامه فرایند خرید و صدور بیمه‌نامه، نیاز است تا وارد حساب کاربری شوید یا در سایت ثبت‌نام کنید.
  • مشخصات فردی، آدرس و نحوه ارسال و تصویر مدارک خودرو را تکمیل کنید و دکمه ارسال را بزنید. برای ارسال تصویر مدارک خودرو می‌توانید از دوربین گوشی هوشمندتان نیز استفاده کنید.
  • پس از مشاهده فاکتور، می‌توانید حق بیمه خود را بصورت آنلاین پرداخت کنید و در زمان مورد نظر بصورت رایگان در محل دلخواه انتخاب شده تحویل بگیرید.

خرید از این سایت به صورتی طراحی شده تا شما در هنگام خرید بیمه‌نامه دچار سردرگمی نشوید. با این وجود، مشاوران بیمه‌بازار در هر لحظه پاسخگو سوالات شما هستند. برای ارتباط با پشتیبانی بیمه‌بازار، می‌توانید از طریق چت آنلاین سایت استفاده کنید و یا با شماره ۵۴۸۹۷۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

امیر فراهانی

طراح وب و گرافیست

دیدگاهتان را بنویسید

برگشت به بالا